Lördagsträning.


- Coat Weekday, Watch Asos, Wedges Topshop, Backpack Urban Outfitters, Leather Pants Topshop, Top Bik Bok.

- Hej! Jag har bestämt mig för att träna en extra gång, nämligen idag innan jag intar en hel vecka utan träning.
Från och med imorgon kommer jag inte vara superaktiv eftersom då lämnar jag den nuvarande skiten jag bor i och byter lite miljö för ett tag.

Hur som... Käkar mackor och träningskläderna är redan på. Ska åka och träffa Noemi och försöka träna med henne. Sen kanske jag kör lite pilates här hemma till vår elektroniska tränare som jag ser på tvn. Alltså en Pilates-film.

Nej nu har jag lite bråttom.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Hej!



Kika in här för att be dig om en liten tjänst! Snälla! Dig tar det en sekund och för mig betyder det oändligt mycket..

Norrköping (staden där jag bor) söker nu modeller till en reklamkapanj och lilla jag har anmält mig men jag behöver DIN hjälp för att vinna. Tävlingen pågår till imorgon och du kan hjälpa mig genom att rösta på min bild. Du går in på länken --> http://modelljaktdomino.se/personer/fata-mujcinovic och "gilla" bilden.



Tack så mycket på förhand. Och om det är så att du tävlar någonstans och behöver en röst skriv till mig så ställer jag upp.



Kram

2011-02-19 @ 17:13:21
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0