EN GALEN FREDAG.



- Sammanfattar fredagskvällen med ett ord: Galet!
Jag och Noemi promenerade till Pontus på förfest där det blev en del whiskey för min del. Sedan sprang vi till bussen och hade turen att åka med den snällaste chaffisen som släppte av oss så nära den andra bussen som möjligt. Bussresan med lantbussen och det festglada folket var inte den normalaste resan. Bussen stannade flera gånger och då var det en chaffis med sjukt liten stubin som gick bak i bussen och skällde på varenda en som öppnade sin mun.

När vi var framme flödade vinet och shottsen och det blev galet mycket dans och sjuka toabesök. Dock blev Noemis HTC mobil stulen och laddare så vet ni något är det bara att höra av sig.

När jag vaknade upp imorse hade jag inte det trevligaste baksmällan. Men nu är det över och jag är på topp igen.
PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0