MOBILEPICS AND MY FRIDAY


Ph: Sasha & Pontus på lektionen. Sasha och hennes vän i Meddan. Martina på Bulls. Min cupcake. Förfest hos Sara 18år. Bulls. Min tatuering.


- Ja där hade vi förra och förrförra helgen samt denna veckan i bilder.

Ville bara säga hej, igen och berätta om hur denna fredagen är och består av.
Bestämde mig redan från början att denna kväll skulle vara lugn och fin. Så det blev ostbricka serier med mamma, chips (som jag sedan fick ångest av och tycker redan synd om min hy), planering inför morgondagen, massa vatten, Mon Chéri choklad med alkoholhalt 6,5% bara för att det är helg, och sjukt grym musik.
Ansiktsmask och myskläder i sängen med.

Låter som en helt OK fredagskväll right?
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Rinki

Söt cupcake, smakade den gott? :)



Sv: Det låter spännande att åka till polen, kul att du får träffa dina släktingar, talar du polska också eller?



Nej, jag har sett din stjärna du har tidigare, så förstod att det inte var din första tatuering. Jag kollade på videon faktiskt och det ser ut att göra rätt ont vissa stunder, även om du verkar lyckas slappna av emellanåt. Duktigt av dig! Var stjärnan din första eller?



Kram

2011-02-19 @ 00:04:47
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: vickan

åh, häftigt!

snygg tatuering :)

2011-02-19 @ 10:57:37
URL: http://musicmadeby.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Låter som en bra fredag! Händer idag då?

2011-02-19 @ 11:02:22
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0