SAY YES!



- Tja tja bloggen, haha. Tänker på Daniel Paris varje gång jag ska börja ett inlägg eftersom han brukar börja med: Cha cha Bitches! ;)

Anyway... Har presic filat och målat naglarna svarta och käkat glass. Kliar mig på halsen och kinderna som vanligt men på måndaög ska jag till sjukhuset och då ska vi ta massa tester i över 2 h för att se vad som är fel på mig, hehe.
Noemi kommer till mig nu ibörjan av kvällen och sedan får vi la se vad Halmstad kan erbjuda denna lördagskväll.

Anledningen till att det står ''Say Yes'' på en av mina bilder är för att jag fan ska ta och våga vara mer impulsiv.
T.ex som igår, Erik är impulsiv nog att göra vad som. Så han föreslog kl 22 på kvällen att vi skulle hoppa på tåget och åka till Köpenhamn över natten och festa. Fan vad jag ångrar att jag ballade ur... Slut på sånt trams!
Nu ska jag göra som bilden. SAY YES!

Band of Horses – Dilly
Tjarå!

Kommentarer
Postat av: Anniie

Rösta på min blogg vilket mobilskal jagt ska ha! :)

2011-02-05 @ 18:43:18
URL: http://anniiedduvet.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh de är roligt med impuls grejer :)

2011-02-06 @ 09:37:59
URL: http://saarrraa.blogg.se/
Postat av: maria

haha jag älskar daniel paris:)

2011-02-07 @ 17:34:27
URL: http://mariiathosteman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0