LITE TID FÖR MIG SJÄLV.



- Hi there! Två bilder från imorsen. En helt nyvaken Becka och en pajas till lillebror.
Sitter i det feta shoppingcentret igen. Har spenderat de senaste timmarna här eftersom jag känner att jag behövde komma bort från de äldre i släkten som jag bor hos.



För tillfället sitter jag och dricker en sjukt god Mocha som ni ser på bilden. Ska kanske ta och lägga någon video ikväll eller någon gång imorgon om jag får tillgång till snabbt internet.



Om en timme drar jag till ett annat shoppingcenter som kallas för Drukarnia och träffar Kamila sista gången på ett bra tag.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv, :)

Fina blider! :D

2011-02-25 @ 19:15:30
URL: http://lavendla.blogg.se/
Postat av: hiba ♥

sv: :)

2011-02-25 @ 19:32:26
URL: http://miinnen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0