Sverige och Polen, en blandning mellan helg och vardag varje dag.



- Jacket Monki, Bag Nancy Gonzalez, Bracelet Topshop, Hat Forever21, Boots Scorett, Ring Fashionology, Necklace Topshop.

Ska jag vara ärlig så saknar jag faktiskt Sverige lite. Visst älskar jag att byta miljö och se något helt annat, något man inte ser i sin egna vardag men det är ändå skönt med lite rutiner.
Nu menar jag inte skolan, åååh no way. Syftar mer på t.ex träning, vänner, helger man vet blir något extra tillskillnad från vardagarna. Men nu när det är lov och man är i sin andra lilla hemstad i Polen är alla dagar en blandning av svenska vardagar och helger skulle man kunna säga.

Varje dag är en dag då man träffar släkten, äter ute en gång om dagen oftast, springer i affärer och testar olika cafeér dagligen. Men inga nära vänner och inte fester här inte. Visst finns det fester men här är de mer noggranna med åldersgränsen är hemma i Sverige. Eller ja det beror ju självklart på vart man går.


Igår fick jag träffa min morbrors tjej för första gången och min nya lilla kusin. Bilder på det och annat najs kommer när jag kommit hem eftersom nu bloggar jag bara från blogdatorn och jag orkar inte lägga in bilderna på båda datorerna sen, hehe.

Idag ska jag träffa min mammas kusin som är som en kusin till mig. Vi brukar umgås mycket när vi ses och hon är ganska ung.. skulle gissa på 89a.
Är så dålig på det här med åldrar, haha. Men hur som... Hon har också gått och född sig ett litet barn. Så idag drag jag hem till henne, hennes lilla dotter och pappan som nyss kommit hem från Frankrike. ska bli kul att träffa de alla.

Wow, vilket långt inlägg jag fick ihop. Nästan lite Kenza-style på det haha.
Gissar att skriva men dock dålig på att sätta mig i lugn och ro och skriva av mig. Men ska bli bättre på det!

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Rinki

Låter som att du har det riktigt bra i alla fall, även om du saknar Sverige med vännerna och träningen. Hur var det med lillkillen? Vad roligt med en liten kusin, själv får jag kusinbarn rätt så snart, längtar massor.



Jättesnygga kläder i inlägget förresten och jag gillar den lilla gråa väskan med ballerina skon.



Sv: Det är fint när det verkligen ligger en tanke, eller en känsla bakom en tatuering.



Kram

2011-02-23 @ 15:30:54
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: EMMI - modeblogg

- låter roligt att blogga från polen =)



Hade blivit riktigt glad om du ville gilla min outfit här, http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=80004

bara trycka på tummen upp och du behöver inte vara medlem. hade gjort min dag! kram

2011-02-24 @ 15:07:21
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0