I'M AT CAFÈ MOON RIGHT NOW.



- Tja alla där hemma i Sverige.
Här sitter jag, on café MOON och lyssnar på skön musik och har nyss käkat en fett god grekisk sallad. Cafét är i ett shoppingcenter som heter FOCUS och här finns det en massa spännande affärer och det är på tre våningar. Helt OK här nere i Polen, haha.
Dock är det typ kallare här än vad det är på västkusten i Sverige... så jag håller mig nog till shoppingcentrerna här i stan, haha.
Min efterlängtade morbror kommer hit om en stund och han har blivit pappa. alltså så har jag fått en liten kusin!

Funderar starkt på att beställa en kaffe nu eller något liknande.
Ha det fint!
PEACE.


Kommentarer
Postat av: Rinki

Låter som att du har rätt mysigt i alla fall, trots kylan. Tatueringen är verkligen jättefin på dig, hur kom det sig att du valde att tatuera in just de orden?



Grattis till din nya lilla kusin, är det en tjej eller kille?



Sv: Usch, lät obehagligt med den där stalkern! :/



Kram

2011-02-21 @ 17:57:30
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: Anonym

Najs med Polen!

2011-02-21 @ 19:00:08

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0