IGÅR I MIN POLSKA STAD.



- Okej. Nu tar jag och sammanfattar gårdagen lite kort som vanligt.
Bilderna ovan tog jag igår när jag väntade på att åka till FOCUS. När jag väl kom fram och kollat i några affärer så träffade jag min efterlängtade ''kusse'' Kamilka, eller Kamila som hon rättare sagt heter. Som sagt, här kallar vi varandra kusiner och inte syssling, pyssling kyssling tyssling och allt vad det nu heter.

Träffade även hennes nyfödda dotter för första gången. Vad kul att släkten växer.
Efter att ha fotograferat bebisen Z och druckit en stor latte så köpte jag två sminkborstar och en napp till ungen. Vi hoppade in i taxin och åkte hem till Kamila, Z och Łukasz. Det blev massa lek med den gulliga lilla flickan, beställning av grekisk mat och när ungen somnat så började vi festa till det lite. Łukasz kusin höll oss även sällskap. Efter lite drinkar lämnade vi killarna och Z som sov och drog till Kamilas kompis föl lite Smirnoff Ice och vin. Någon gång på natten tog vi taxin hem till K och sa däckade jag ganska så snabbt på soffan.
Men lite innan dess han jag ha konstiga konversationer med folk i Sverige på FB, haha.




- Nu ska jag ta hand om mig själv med b.la lite ansiktsmasker.

Eddie Vedder – Society

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv, Tjo! Tack detsamma :)

2011-02-24 @ 21:33:17
URL: http://lavendla.blogg.se/
Postat av: Elin

vilken fin blogg !

2011-02-24 @ 21:38:08
URL: http://bananene.blogg.se/
Postat av: hiba ♥

så fin du är! :)

2011-02-24 @ 21:43:50
URL: http://miinnen.webblogg.se/
Postat av: Kim

heej :D förlåt för sent svar. Har du en bra kväll? :D jag tittade nyss på solsidan, gillar du det? :D

2011-02-27 @ 20:43:26
URL: http://kimiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0