EN BRA ALLA HJÄRTANS DAG.



- Dagen kortfattat:
Börjar med att ha en slapp engelskalektion som består av att flumma runt med Helia i biblioteket.
Sedan drog jag och Cristina till våran gamla högstadieskola Hallägra för att lämna tidningen vi gjort och hälsa på våra gamla kära lärare.

Sedan bar det av till våran nuvarande skola, Sturegymnasiet och åt vaniljhjärtan efter lunch.
Efter det åket jag hem och läste lite om olika universitet och därefter blev det Alla Hjärtans Dag-fika med Erik som kom ner till Halmstad.
En timmes Body Pump med Mikaela på kvällen och massa tjejsnack därefter.

Nu är jag mätt och belåten efter en god kvällsmat med mamma och en varm dusch.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Styleformen

sv; 93:a :D

2011-02-14 @ 22:40:21
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0