.



- Good morning everybody.
Igår blev den en lugn men bra kväll.

Det började med att Noemi var hos mig en stund. Sedan cyklade jag några gator bort till min vän Åsa för att fira hennes 21års dag med några andra. Efter det drog jag ut och träffade Noemi och Adde.
Vi drog till stan och in på Roberts för lite häng. Till min förvånan stod Mico och Alen (de två grabbarna jag åkte till Rhodos med i somras) och DJ:ade för fullt. Träffade på några andra vänner där inne och sedan drog vi och käkade nattmat på något kebabställe.
Var hemma runt halv 01, helt otroligt. Det är första gången på mååånga veckor.
Men en lyckad kväll var det ändå.

PEACE.


Kommentarer
Postat av: agnes

vart redigerar du dina bilder?:)

2011-02-06 @ 12:43:31
URL: http://agnesmelin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sjukt snygga bilder! Tips på sidor du hittar dessa?

2011-02-06 @ 15:27:01
URL: http://fiaso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0