Jag är bra på: ATT SKÄMMA UT MIG FÖR KILLAR.



- Nu har jag tränat i 1.5h med Petra på S.A.T.S, duschat, lagat och käkat mat och sitter nu i fåtöljen och äter ett äpple. Snart är det lov och då ska jag byta miljö ett tag.

Apprå på S.A.T.S... när jag och Petra efter ett träningspass skulle gå till gymmet stannade vi till vid väggen med bilder på alla som jobbar där för att kolla in några. Jag hade berättat lite om en av de som jobbade där och Petra började gå från väggen  och ropade: Beeecka...!
Jag: Väänta.. Samtidigt som jag fastnat med ögonen på några bilder och dreglade, haha.
Tror ni inte att den jag snackat mest om under träningen kommer när jag står och dreglar över bilderna kommer precis när jag vänder mig om. Haha!
Jag lyckas alltid skämma ut mig när det handlar om att jag berättar om någon kille så skämmer jag alltid ut mig samma dag...

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Rinki

Aww, gumman då! De tyckte nog bara om det ;). Gick passet bra då?



Sv: Fin present till din mamma, hoppas att hon hittar en snygg BH ;).



Allting bra med dig?



Kram!

2011-02-16 @ 23:54:47
URL: http://rhulth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0