ÄNNU ETT ANALOGT INLÄGG.



- Ja, jag vet... Jag lägger upp en hel del analoga bilder nuförtiden med det är mest för att jag älskar gamla bilder på mig, mina vänner och familj samt att jag är lite ego, hehe. ;)
Men det får ni leva med.

Senare ikväll kommer jag börja med bilder från min Polen-resa. Jag börjar med dag 1 med både mobil- och vanliga bilder.
Fick en allergiattack eller allergichock (?) på sista lektionen idag. Så nu har jag tagit tabletter men vet fortfarande inte vad det är jag inte tål. Men lugn Becka-kroppen, några till besök på sjukhuset klarar du av.

Ska plugga lite matte nu och sedan förberedda mig för kvällens träning.

Secondhand Serenade – Pretend
P.L.a.U

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad hände mellan dig Och Daniella. Som var bästa vänner innan? Man undrar ju som favorit läsare vart en bästa vän tar vägen?? tacksam för svar! ÄLSKAR DIN BLOGG DU ÄGER!!! <3

2011-02-28 @ 19:01:09
Postat av: Marcus Å

Låter härligt! Fina bilder också.

2011-02-28 @ 20:06:19
URL: http://slipsens.se
Postat av: emma♥

så lite så:)

2011-02-28 @ 20:09:24
URL: http://baraokej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0