ANALOGIC.



- Tja. Bjuder på ännu en härlig hög med gamla analoga bilder.
Idag har man varit i skolan och har nu kommit hem lite lagom blöt från cykelturen från skolan.

Är ombytt och ready for Body Balance men inte med Mikaela som det stod utan Linda istället eftersom Mickis skulle till Sveriges mysigaste stad/ hennes hemstad Göteboooorg. Lita halvt avis är man ju. Men men, lite skön träning är kul det med.

Ska försöka få i mig lite käk så jag inte tränar på helt tom mage.
Skriver igen efter träningen.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

söta bilder ^^

2011-02-10 @ 16:09:03
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Fina bilder.

Kör hårt på träningen också!

2011-02-10 @ 17:05:20
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0