ANALOGIC PICS.



- Fan vad trött jag är. Igår åt jag med Kamila och Sebastian på en riktigt lyxig och fin Sushi restaurang. Där var det den häftigaste toan, glas med lampor under i golvet och väggarna, en bar med vatten där det flöt små båtar med mat på.

Sen drog vi till en sjukt mysig krog/bar som var lite indie/hippie/alternative inspirerat med gamla möbler, massa olika häftiga fondväggar och en charmigt trachig bar. Handgjorda tavlor med deras drinkar på och mysiga ljusslingor lite här och var.
Det är sådana ställe som jag gillar. Inga lyxiga barer där det bara serveras skumpa och alla går i klackar och kort kort. Utan lite halvt trachiga ställen är något jag skulle välja att gå till i första hand.

För er i Halmstad som vet vad det mysiga stället Morfars är så kan jag säga att det var lite i den stilen fast mycket mysigare. tog givetvis några blider som jag lägger upp när jag kommer hem till Sverige igen.

Efter att ha varit på det mysiga undangömda stället med några trevliga människor drog jag och Kamila hem till henne där hennes mamma och pappa satt och väntade på att få träffa mig. Jag har inte sett dem sen jag var... 12år kanske? Om inte ännu längre bak i tiden.
Snackade lite med de och sedan drog de. Sen kom Łukasz, Mateusz (Łukaszs lillebror), och deras kompis med massa öl, Smirnoff Ice till mig och andra drinkar. Vi gjorde det till en liten hejdå-fest då jag åker hem imorgon och Łukasz åker troligen tillbaka till Frankrike idag där han mestadels bor och jobbar.

Mati körde hem mig och någon snubbe tjatade om att få ta bild med mig om och om igen. Påvägen hem till mormor blev vi stoppade av polisen eller Policja som det heter här i Polen. Mati hade tydligen kört 13km för snabbt men vi lyckades prata bort bötern, haha.


Nej nu får det vara slutskrivet. Ska gå och käka bakis-frukost!
PEACE.

Kommentarer
Postat av: emma♥

fina bilder, hoppas du får en fin dag!:)

2011-02-26 @ 15:23:28
URL: http://baraokej.blogg.se/
Postat av: Natalie- It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har!

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig, kram!

2011-02-27 @ 00:48:44
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0