AVSLÖJAR MITT 2011.



- Dricker min andra kopp kaffe ur min kära Beatels-mugg jag köpte på kryssningen och försöker gå igenom hela året. Var som vart jobbigt, bra, vad jag lärt mig, hur jag varit som person, hur jag ändrats, hur folk påverkat mig, de olika synerna på saker och ting jag haft, vad jag ångrat och vad jag önskar att jag gjort.
Börjar nästan få ont i huvudet av allt tänkande.

Hur har 2011 varit för mig?
- Bra, äventyrligt, lärorikt, spännande, varierande, impulsivt, känslomässigt och allt det där.
En bra blandning.

Blev jag kär i år?
- Även fast jag inte kunde erkänna det i början när alla vänner kunde så måste jag erkänna att ja det blev jag.
Har bara varit kär två gånger i mitt liv och i år var det som mest. Olyckligt kär kan vi kalla det. Det är fortfarande oklart och jobbigt- But hey, who said that love was easy?

Något jag önskar att jag gjorde mer?
- Även fast detta året varit mitt mest impulsiva år av de 18 åren jag kämpat igenom så hade jag ändå velat vara en aning mer impulsiv. Bara för att jag aldrig kan få nog av äventyr.

Något jag önskar att jag gjorde mindre?
- Mindre sena nätter på vardagarna, förutom då jag jobbar. Men under skoldagarna borde jag lägga mig tidigare men det har varit svårt att vänja sig vid det då varje vecka varit sig olik den andra.

Bästa minnet från 2011?

- Sommaren givetvis! När jag bestämde mig för att flytta till Grekland för att plugga och jobba där.
Europeiska bartenderskolan och min stora internationella familj där nere var det bästa som hänt mig på länge.

Något jag saknat 2011 som jag vill ha mer av 2012?
- Kärlek. Jag har dejtat en hel del men inte fastnat för någon. Förutom killen jag blev kär i som jag nämnde tidigare. Det är nog en av anledningarna till att jag hade svårt att släppa in andra, just för att jag inte kunde släppa honom.

Vad gjorde dig gladare/ledsnare detta året till skillnad från de föregående åren?
- Oj, svårt.. Jag har inte haft något grov depression detta året förutom att vara olyckligt kär. Det är nog det.
Inte så mycket drama i mitt liv som jag hade innan, skönt!

Blir 2012 bättre än 2011?
- Det var en svår fråga! Detta året har varit toppen och jag hoppas innerligt att 2012 blir lika bra om inte bättre. Men det är svårt att säga då vuxenlivet börjar på riktigt efter studenten. Jag ska vara självständigt och sikta mot stjärnorna, mot mina drömmar!

Hur många har du kysst i år?
- Kan jag tyvärr inte svara på även fast jag vill. Det är väldigt oklart.

Har du blivit sviken i år?
- Ja, det har jag. Vi blir väll alla det ibland? Men i år har jag stått på mig mer. I'm stronger!

Finns det något som har hänt som du inte bloggat om?
- JA. Sjukt mycket. Inte ens 50% av mitt liv/vardag finns dokumenterat på bloggen.

Nyårslöften?
- Jag har några stycken. Men de håller jag för mig själv.

Har du haft ett förhållande under 2011?
- Nej. Jag har inte varit ''förhållandetypen'' och bara levt singellivet fram tills jag blev kär och hatade singellivet men lika så alla par.

Vart reste du 2011?
- Hmm.. nu måste jag tänka till.
Runt om i Sverige, Norge, Danmark, Polen (?), Grekland, kryssning till Finland (Åbo), Tyskland och Tjeckien. Tror det var alla.

Vad ser jag mest fram emot år 2012?

- Praktik en månad i Stockholm, studenten, resor och jobb. ÄVENTYR.

Kommentarer
Postat av: Rinki

Har sett flera göra denna lista, får se ifall jag hakar på, jag har inte bestämt mig :). Fin bild på dig i alla fall.



Sv: Usch, jag hoppas verkligen att det löser sig mellan er, har du hört något nytt? Nu är ju nyårsafton imorgon liksom. Jag blir galen ifall han hör av sig imorgon och frågar ifall du är på väg, med en smiley på slutet.



Jag hoppas snarare på att en jättetrevlig, charmig gentleman hittar dig bakom baren och att ni klickar direkt! För du förtjänar en riktigt bra man, som verkligen försöker göra allting för dig!



Det har inte direkt löst sig på släktfronten, men det ligger väl mer på is nu, men det känns fortfarande jobbigt.



Kram på dig!

2011-12-31 @ 02:02:34
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: Patricia♔

Hoppas du får en fin nyårsafton kväll:)

2011-12-31 @ 18:08:24
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0