DEPEND & MUSIKHJÄLPEN.



- Visar stolt upp Depend nagelacken som jag fick av Citty när jag hälsade på inne på Finest.se's kontor.
Några av de nyaste färgerna i vinter! Redan testat det metallic mörka och snart får jag väll testa de andra med!
Förresten, det är ju lucia idag. Såg brorsans luciatåg igår och käkade massa plockmat, såg lucia på tv4 morgon, Vakna med The Voice, i skolan och lite eget i klassen.
Köpte även julfika i skolans kiosk vilket var kaffe och lussebulle för 10:- och har lyssnat på Musikhjälpen hela morgonen.
Imorgon bär det av till Göteborg igen och då hade jag tänkt springa förbi Musikhjälpens bur som står på något torg i centrala Göteborg för att att kolla läget och skänka en slant.
Det är ju trots allt jul. Så även fast jag inte är något fan av julen så är det självklart man vill hjälpa fattiga flickor att få gå i skolan, få mat och skolböcker, right?
För oss är det ett linne eller en lunch, kanske t.o.m en drink för en natt. Men för barnen på andra änden av jorden är det livet. Jag vill hjälpa! Jag ska hjälpa.
Tycker att ni också ska göra det.
Så varför inte skänka åtminstone 50kr samtidigt som du får önska en låt i Musikhjälpen.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Patricia♔

Funderar på att dra dit också på det där VIP minglet.

2011-12-13 @ 16:43:46
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Tack för din värmande kommentar fina du! Den uppskattas till tusen! Hoppas du gillar bloggen och stannar kvar! Ha en fin kväll! KRAM

2011-12-13 @ 18:43:21
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0