THIS DAY -check. PLANNING FOR TONIGHT'S STUDENT PARTY.



- Kaffe på Morfars med Filip, musik och småätande hemma och snart ska jag börja leta upp kläder jag ska ha på årets sista studentfest. Temat är Crazy Xmas och jag kommer troligen klä ut mig till pundartomte eller något liknande.
Glöm och dröm att jag skulle gå runt i små slampiga röda kjolar/klänningar eller korsetter som jag kan tänka mig att vissa tjejer kommer göra. Nej usch, det är inte temat strippklubb ju.
Dock ska Kevin typ också vara nedknarkad tomte så vi får se vem som blir bäst av oss. Fast han behöver inte göra något då! Nej, skojar med dig Kewvwv. :)

Nu ska jag ta tag i sakerna här så jag inte behöver stressa i sista stund som vanligt.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Patricia♔

Hoppas att du får en jättefin jul.

Stor kram

2011-12-23 @ 10:19:48
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0