SORRY FOR THE SILENCE, -BACK FROM STHLM & GBG.



- Hey och förlåt för den långa tystnaden här på bloggen. Har haft en bloggpaus i nästan två dagar då jag verkligen inte haft en sekund över till att sätta mig ner och uppdatera. Men nu är jag tillbaka igen.

Stockholm från onsdag tills idag har varit toppen med alla fester, event (förutom det 2-3 stycken jag inte han med...) alla efterlängtade vänner och några lärare från EBS i somras m.m.

Efter Stockholm bar det av mot Göteborg som jag tillbringade hela denna dagen då jag var på bloggmöte, julhandlade, shoppade till mig själv, åt thaimat och fixade en förbättring på min tandblekning hos Alexis på AlexisKliniken i centrala Göteborg. Men det berättar jag mer om senare.

Kom hem för någon timme sedan och slängde i mig mat, tog en lång dusch, la på en ansiktsmask och tog igen allt jag missat angående denna veckan, planer, bilder från Stockholm och d.s.v.

Lägger upp en massa bilder så fort de är inne på datorn och jag har tid och ro.
Tills dess får ni nöja er med dessa ovan från helgens festligheter i huvudstaden.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Härliga bilder :)

2011-12-06 @ 05:43:20
URL: http://emelieschristmas.blogg.se/
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv. låter bra:)



Hoppas du får en bra dag! kram

2011-12-06 @ 09:16:34
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0