REBECKA ÄR BORTA.



- Hallåooosåå! Nu är de la så änna att Rebecka har tagit en paus från bloggandet och världens bästa Erik tar över. Snubben med sveriges sexigaste dialekt (Göteborska), men som även bor i sveriges sexigaste stad Stockholm. Läsarsiffrorna lär ju slå det mesta inom bloggvärlden med mig bakom bordet.

Nu håller min lever på att torka ut, så vill ni träffa mig och ta kort eller dylikt så hittar ni mig vid baren på Pelikan på söder de närmsta 2 timmarna. Rebecka är kanske där med.

Så länge får ni ha de bra alla söta små läsare..! Ciiiiiaoooo

Kommentarer
Postat av: beccis

hoppas du får en lyckad fredagskväll! kram

2011-12-02 @ 15:54:31
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sv; Det var så lite. :)



Kommer det att bli en bra helg för din del?

kram

2011-12-02 @ 16:34:56
URL: http://nathalies.nu

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0