WHAT A NIGHT & IT STARTS ALL AGAIN.



- Heey från en sliten Rebecka. Igår blev det utgång x5 med gamla och nya ansikten.
Först var vi ett gäng från Kos och EBS på AQUI TAPAS, sen drog vi vidare till Lobby, därefter Collage, PURE, och sen drog jag och Citty till Soldaritet. Träffat vänner från i somras, några bartenderlärare som vi hade på EBS och jag stötte även på två av mina föreblider på gatan- Rebecca & Fiona.

Vi var hemma igen vid 06 skulle jag gissa på och shit vilken händelserik kväll.

Nu ska jag packa lite sen drar jag in till stan och möter upp Anna, och därefter drar vi på kryssning i 23h med Kos och EBS gänget på KOS REUNION. Dock blåser det sjukt mycket så får kolla vädret.

Ha en fortsatt bra helg allesammans.
PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0