BYE FU****G CHRISTMAS.



- Finally! Julen är över. Det ända som är kvar är granen som stått här i några dagar och små stjärnor i alla fönstren. Fast de är ju helt ok ändå, men granen får gärna säga hejdå snart känner jag.

Jobbade fjärde natten i rad igår och gissa om det var mycket folk? Jag fick springa upp och ner i båda barerna hela natten men det var ändå kul på jobbet. Tomtemössan var ju på men nu blir det inga fler på ett bra tag.

Idag var det mellandagsrean och jag tänkte vakna tidigare för att hinna in till stan men om man jobbar hela natten så klarar man inte av det. Så jag vaknade efter kl 14 och drog till stan efter 16 och besökte en av två favoritaffärer här i stan. Carlings givetvis! Fick med mig två plagg, ett på rean och det andra hade fortfarande originalpriset. Men det var det värt ändå eftersom jag kollat på den skjortan i evigheter.

Nu ska jag fixa lite på mitt rum då det börjar bli stökigt.
PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0