DON'T WANT THIS TO END.


Tränar en söndag inför exanensprov i Freepouring.


Middag i stan.


En ny uttöjning är inhandlad. Nu blir det ett ännu större hål!


Att springa ut på balkongen utan kläder är ingen bra varna. Tillslut blir man utelåst ett bra tag..


Plugg och häng på stranden varje dag efter skolan.


En kväll i gamla stad där man hittar allt från världens godaste glass, creps och dessa feta solglasögon, hah.

- Alla examensprov är gjorda och det börjar kännas sorgligt att man snart ska tillbaka till Sverige. Men allt gott har ju sina slut..

Ikväll blir det party på Barstreet med alla underbara människor!

PEACE.

Kommentarer
Postat av: yo

Hej, allt bra? :)

2011-08-03 @ 22:28:07
URL: http://yosirinan.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej hoppas allt är bra med dig?:)

Just nu har jag en tävling där du kan vinna en valfri snygg väggdekor från textarna.se, finns massor att välja bland! kika här om du är intresserad: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/august/vinn-valfri-vaggdekor.html#comment

2011-08-04 @ 17:25:12
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0