FOUND ME IN THE MAGAZINE.



- Good morning everyone! Kolla vad jag hittade när jag bläddrade i en tidning.
Min reaktion: Oj, Heej mig själv!

Yes, förra plåtningens resultat är publicerat. Och inte bara det, jag pryder en helsida! Trodde att det skulle kanske vara två små bilder på en halvsida eller en fjärdedel.
Dock ser jag blekare ut än jag var då och mitt hår är nästan rött med ljusa slingor. Det var det som gjorde att jag knappt kände igen mig själv om det inte hade varit för min klänning.

Denna sidan hittar ni i nöjestidningen Entré.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Haha äsch, det är lugnt :) Ska du resa bort någonting i vinter? :) Kramar!

2011-08-26 @ 11:46:52
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: angelica; photo&FASHION ♥

oo va roligt!!:D



aha, hur lång e dud då?

2011-08-26 @ 15:39:58
URL: http://onlyangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0