BLACK/WHITE.



- Multimedian var helt okej. Lite seg eftersom det inte är min grej. Men läraren var trevlig och vi fick en lite fikarast med. Vädret gör mig en aning lat och deppig. Eller deppig ska jag inte säga. Men lat, slö, trött och sånt. Ska försöka ta och träna med mamma men just nu känns det som om jag hade kunnat somna vilken minut som helst. Gäspar hela tiden.

Därför får ni en svart/vit bild. Bara för att jag känner mig så som på bilden. Fundersam och trött.
Nu ska jag lägga mig en stund och vila och läsa någon journalist grej och kolla på Weeds.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

tack, desamma! :D

2011-08-25 @ 20:17:55
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0