BLEKT HÅR - SKOLBESÖK - NY TEE - TATTOO.



- Alltså.. Nu är jag trött på mitt hår. Denna veckan måste jag färga om det. Om ni kollar på bilderna ovan så ser ni hur solblekt håret är uppe och runt ansiktet men topparna är mörkare. Snyggt... Om något ska vara ljusare så är det topparna inte tvärt om. Nej, jag får väll ta och köpa hem någon mörkbrun färg.

Idag var jag och Chicca på vår gamla grundskola Hallägraskolan. Lika kul som vanligt och vi träffade på några gamla lärare, och jag fick en vink av en favvo och snackade lite med en annan favorit. Happy, yey. Varför vi var där var för att vi skulle lämna de nya skoltidningarna som delas ut på olika skolor runt om i Halmstad och vi valde givetvis att lämna på vår gamla skola som faktiskt håller på att rivas och byggas om.

Idag fick jag på mig min nya tröja som jag köpte i en Amerikansk inspirerad affär i Göteborg och idag vart det första gången jag använde den.
Nej, nu ska jag käka lite och sedan dra till min tatuerare ett tag och snacka om några idéer.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E

najs! va med och tävla om att bli dagens blogg :) den finns några inlägg ner :D

2011-08-23 @ 15:54:31
URL: http://josefinesverklighet.blogg.se/
Postat av: Linus;D

tycker du borde komma ner till salongen så fixar vi något snyggt på dig :D

2011-08-23 @ 17:12:25
URL: http://spocktacular.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0