Whenitnearedtheendofmydream.


Luffandet fortsatte och natten innan jag skulle resa tillbaka till Sverige vaknade jag upp i Elli och Haralds hotellrum.

Sen bar det av till receptionen för att packa det sista inför hemresan.


Det blev lite häng på Four Roses som var det första jobbet jag fick nere på Kos.


Sen åt jag och Anna på favvo stället Crepa Crepa.


Sen blev det födelsedagsfirande för Patrik som fyllde 22år på stranden.


På Kos firar vi lite annorlunda. Denna gången blev Patrik levande begravd under plankor, stolar, parasoll, en mopen m.m. Diego tyckte lite synd om honom så han fick en cigg, öl och fishball.


Sedan lunchade vi den sista grekiska salladen på stranden.


Jag tog farväl till mitt favorit hus.


Lika så världens bästa skola, EBS.


Vi gick till vårt favorit Café ISLAND CLUB och drack den sista Freddo Cappuccino.

Kommentarer
Postat av: THEAAS - my life in words

finfin blogg!

- Vad händer idag? :)

2011-08-12 @ 17:15:53
URL: http://theaas.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ååh så kul set ser ut att ni har :)

2011-08-12 @ 17:43:58
URL: http://natalies.se
Postat av: lovisa

sv. hände ri helgen?:D

2011-08-12 @ 19:05:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0