thefuturebelongstothoeswhobeliveinthe beautyoftheirdreams.



- Nej, nu är jag redan trött på denna tisdag. För det första kan jag inte dricka kaffe, te, juice, varm choklad, och allt annat som har färg.
Kan inte äta frukter med färg, choklad, alla grönsaker som har färg typ, ketchup, soja-,currysåser, andra såser med färg (typ alla då..) o.s.v
Vad ska leva på fram tills på torsdag då?
Jo det blir kött, fisk, sallad (isbergs-, ruccola- m.m.), potatis, ris, pasta, bröd, fil, yoghurt, rena mejeriprodukter, bananer, päron och sånt som knappt har någon färg. Kan inte heller käka färgstark kryddor.
Varför detta då? Jo, för att jag som sagt blekt tänderna och de är ganska känsliga i ca 72h=3 dygn och då ska jag inte äta/dricka syrliga och färgstarka saker. Vilket är det jag vanligtvis lever på. Älskar kaffe, frukter, choklad, te, grönsaker och massa kryddor. Allt detta äter jag ungefär varje dag och nu får jag lite två dagar till... Hjälp.
Men det är det värt sen då jag gjort vad som krävs för att behålla det nya vitare leendet.
Nu ska jag hem från skolan och leta upp något ätbart innan jag dör av hunger.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Jenny Tropp

åh vad jobbigt, men helt klart värt det!

2011-08-30 @ 14:09:21
URL: http://jennytropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0