I HAD SUSHI TODAY & A FUN VISIT AT MY DENTIST.



- Dagens tröst på vädret var sushi på lunchrasten med Chicca och en sjukt massa skratt och trams (som vanligt när jag ska berätta något för henne..). Som jag längtat efter sushi när jag vart i Grekland, herregu.. Men nu är jag glad. Fast är hungrig igen... Även fast jag käkade soppa, två glassar, frukter och smååt annat. Vad är det för fel på mig. Jaja, får la fortsätta tömma kylen.

Vart även hos tandläkaren eller borde jag skriva BFF istället? Hmm.. kanske, kanske inte. Hur som, roligaste tandläkarbesöket ever! Gud, vad kul det var!! Massa utropstecken..

Vi pratade om tandblekning och jag berättade och att jag fått hem gratis tandblekning för 1 000:- och att jag samarbetar med en klinik vilket betyder att jag kanske ska fixa tandblekning på själva kliniken till ett värde av fyra gånger så mycket som den hemma.
Tandläkaren blev sjukt intresserad och jag berättade om andra företag jag samarbetat med och hon ville att jag skulle samarbeta med ett företag hon kände till som hon fått massa tandkräm ifrån. Och den tandkrämen köper min mamma ständigt och är sjukt bra.
Så hon och jag satte och komiskt nog ner vid tandläkarens kontor, eller vad man ska kalla det för, what ever.. Och började skriva ett mail till den här kvinnan på företaget som skickar tandkräm till henne och nu får vi se hur det slutar. Men fan vad kul, och jag kvävdes av komplimanger så att det räcker över... helgen? Haha, nej men ni förstår.... eller inte. Fan vad flummigt detta blev. Hände så mycket mer roliga grejer ''i detalj'' men det tar jag inte upp här.
Min tandläkare är grym.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

yes! :D

2011-08-19 @ 21:35:41
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0