SEE YA ON THE OTHER SIDE OF THE BAR.


Ph: Berså Göteborg.

- Back to the bar tonight. Blir att stå i baren inatt och nej inte Berså på bilden. Drog till men en passande ''bar-bild'' eftersom det var det ända jag hade förutom ett gäng egobilder och några från tatueraren. Lite omväxling försöker jag ändå ha, haha. Hur som, baren inatt. Ska jag vara ärlig så längtar jag redan tills jag kommer hem, tvättar bort sminket och lägger mig. Har inte ett dugg lust att fixa mig nu... Men lite mascara och eyeliner får man väll kleta på bara för att det är ett nattjobb.
Förhoppningsvis blir jag piggare när jag är igång och det kommer trevligt folk. Men det återstår att se.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Erik

Fest hos mange!! började jobba som bartender idag! fyfaan va jobbigt det var!

2011-08-27 @ 06:55:09
URL: http://perceive.blogg.se/
Postat av: juliette

sv:så lite så:=)

2011-08-27 @ 12:15:03
URL: http://sweetiieme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0