S-K T & R



- And I'm back home in Halmstad..
Träffade dessa två vänner utanför Top Shop på NK helt random. Ja, världen är för liten. Om man träffar vänner från Halmstad en måndag förmiddag i Göteborg så är det fan lite folk i Sverige. Fast det är ju dock ingen nyhet. Okej, inte det jag skulle komma fram till i detta inlägg.

Hade en toppen dag i Göteborg med vänner, möte, behandling, och träffat syrran med.
Mer bilder därifrån kommer imorgon och även om tandblekningen. Nu håller jag på att dö av hunger.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

Tja! :D



ja det ä kul att man äntligen frå ordentlig lön för mödan må jag säga :D

2011-08-29 @ 23:38:13
URL: http://werun.nyheter24.se/rieem
Postat av: hanna ♡

vilken är din favoritfärg? :)

2011-08-30 @ 06:21:58
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0