OTUR. TACK.



- Jahopp.. Då hade man äntligen hoppat i träningskläderna och gett sig själv en spark i rumpan och cyklat ner till gymmet trotts huvudvärken. Men då möttes man av låsta dörrar och ett svart gym... Fan, varför har man sån tur för..? Aja, nu känner jag att jag måste träna imorgon annars blir jag arg på mig själv.

Huvudet värker och de nya grannarna under oss gör det inte mycket bättre för mig då de är högskoleelever och har nollning vilket betyder att de klär ut sig, dricker och tjuter som idioter. Tack.
Nej, nu ska jag ta och käka något och ta en värktablett.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: ♥magiclisa♥

- Allt bra då?:)

2011-08-20 @ 19:39:44
URL: http://magiclisa.blogg.se/
Postat av: Sara - F O T O

sv: Vad kul, allt bra ?(:

2011-08-21 @ 08:08:28
URL: http://saraelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0