GOODIEBAG FRÅN ONSDAGENS BLOGGEVENT.



- Heey. Har fått lite mer liv i kroppen. Haft feber hela dagen, igen. Jag har verkligen mått skit och det jobbiga är att vi inte vet vad det är för fel på mig. Just nu känner jag ett starkt sug av tomat, mozzarella, kryddor och chips eftersom jag nästan inte känner några smaker längre.

Mamma hade gjort en ganska så stark saft till lunch och för mig smakade det nästan som vatten..

Hur som.. Här ovan ser ni goodiebagen jag fick med mig hem från bloggeventet med Blogkeen i Göteborg i onsdags. I den innehöll det massa rabatter, prover på foundation och krämer, strass stenar till mobilen och en tandkräm från Brilliant Smile som är värd 150kr.
Den har blivit väldigt populär bland bloggare och kändisar tydligen då den tar bort missfärgningar vilket gör tänderna vitare.

Ni har väll inte missat den roliga reklamen för tandkrämen? Annars är det bara att söka på youtube.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh massa kul :)

2011-08-13 @ 21:50:29
URL: http://natalies.se
Postat av: angelica; photo&FASHION ♥

åh, jag vill testa tandkrämen!

2011-08-13 @ 21:54:19
URL: http://onlyangelica.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tandkräms reklamen var ju kul. Har inte sett den innan.

2011-08-14 @ 10:11:40
Postat av: Anonym

sv: jahav akul:)

2011-08-14 @ 14:02:44
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: rina

hej jag undrar bara om du skulle kunna göra en tutorial på BrilliantSmile tandkrämen efter att du använt den? :) hade varit skitnicee!

2011-08-15 @ 18:34:03

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0