FROM THE FITNESS.



- Hey, I'm home. Då har man slutat för dagen. Måndagar består endast av en fitness lektion och Daniella går samma kurs så det är extra roligt. Vi har inte träffats på över en månad, en och en halv nästan. Så det var jättekul att träffa henne igen, dansa lite tillsammans och lunch och snacka massa. Men snart reser hon iväg en vecka så då kommer vi inte ses på ett tag igen.. Men men, åket till Göteborg över dagen igen nästa vecka troligen så det ska bli kul.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: angelica; photo&FASHION ♥

du är så fin!

2011-08-22 @ 13:28:54
URL: http://onlyangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0