DENNA VECKANS HÄLSA.



- Heeya. I'm not dead!
Efter att ha varit sjuk ända sen jag kom tillbaka från Kos så har jag vart galet sjuk. Har lyckats få huvudvärk, mått illa, varit svimfärdig vid flera tillfällen, har varit så svag i kroppen att jag knappt kunnat stå på benen, kallsvettats flera gånger om dagen, tryckt i mig hur mycket tabletter och dylikt som helst, varit hos läkaren två gånger, tagit några prover, haft feber upp till 38.9C och fjällat bort hela månadens bränna så nu är jag vitare än någonsin...

Men idag är det en aning bättre. Det är första gången jag känner mig så här levande på en hel vecka om inte mer.
Är rädd att det ska bli värre igen eftersom att läkaren sa att det kan hålla i sig i typ 2 veckor till vilket jag inte kommer överleva! Plus att jag inte hinner att vara sjuk nu. Har ju skolan som börjar på torsdag, måste söka jobb, dra igång med träningen och massa annat. Ska iväg en hel i höst också. Fuck...

Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Hej :) Nu är tävlingen om nagellacken och sminket avslutad :D) Kika in här om det blev du som vann här under:

http://vadfanskajagheta.se/2011/june/tavling-vinn-smink-fran-loreal-paris-10.html



Nu är det så att jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt smycke från min webbshop! Det vore jättekul om du var med :)

Du hittar tävlingen på länken här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalexandrase.html

2011-08-15 @ 18:43:28
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Felicia :)

sv: förlåt så hemskt mycket då^^

2011-08-17 @ 11:29:36
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0