ANDREAS WIJK & THIS EVENING.



- Here we are! Me and Andreas Wijk today.
A hängde i här i stan med Kenza då de filmade för Modelljackten och då passade jag på att dra förbi och snacka lite. Var ju snart ett år sen sist. Se bilderna HÄR.

Har duschat käkat, fixat lite hemma, kollat på tv, fixar med tvätten, käkar frukter och choklad och det är väll min kväll? Snart börjar Breaking News vilket jag måste kolla på för att få in lite nyheter i huvudet. Annars är det så tråkigt att kolla de vanliga nyheterna på tv.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: SAGA

du är så snygg!

2011-08-24 @ 22:13:27
URL: http://sagalinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0