BERGSKRISTALL



- Detta halsbandet fick jag med mig hem från mysiga Haga i Göteborg för två veckor sedan.
Det är likadant som hippie-killen har på bilden, fett!

Bergskristallens betydelse:

- Symboliserar människans gudomliga Jag, anden och intellektet.

- Stärker koncentrationen och används vid helbrägdagörelse.

- Visar om det finns oklara eller självdestruktiva tendenser i ditt medvetande.

- Skapar energi som hjälper dig att fokusera på din medvetenhet och transformerar negativitet som hindrar dig.

- Öppnar dörren för det goda och positiva.

- Programmeras för bestämda syften via kreativ visualisering.

- Är närmast oumbärlig vid healing, meditation, andlig utveckling och magi.

- Förstärker healing, meditation och utveckling både på det personliga och det andliga planet.

- Stimulerar intuitionen och är allmänt helande vid fysisk obalans.

- Ingår i ritualer inför en Tarot-läggning och Tarot-Cirkeln, samt besvärjelserna Bantningskur och Livsglädje.

Kommentarer
Postat av: Anna is the shit!

elaka ni är som inte läser bloggen :(

läget?

2011-04-08 @ 17:29:04
URL: http://litentorkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0