What a night.



- Oush vilken natt/morgon!
Hemma hos mig blev det en mysig kväll med musik, dricka, vattenpipa, snacks och annat kul.
Sällskapet var Amanda A, Joper L, Anton W, Hampus L och Simon B.

Runt 02 tiden satte vi på några serier och chillade. Det blev att man gick och la sig runt halv 06. Hur död tror ni att jag inte är idag då eller? Haha.
Vaknade två timmar senare av att Amanda kom in och kollade på mig och skrattade åt mig, haah.

Eftersom att jag sällan somnar om när jag blivit väckt fick hon ge mig något i gengäld.
Guess what? Frukost på sängen! Hur lyxigt är inte det. Och hon gjorde exakt den frukosten jag gillar mest.
You're great girl!

Nu har man fått ut alla ur lägenheten och snart är allt städat. Idag blir det att bara ta det lugnt och försöka göra lite läxor.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ser jätte fint ut!

Except att menyraden hamnat lite konstigt? :O

Kram!

2010-09-19 @ 13:33:45
URL: http://jribbing.blogg.se/
Postat av: sofia

då får du ha en bra dag:)

2010-09-19 @ 14:21:46
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: smajlin

den vänstra outfiten var niice.

Hur går det med bloggandet då :)

2010-09-19 @ 23:50:20
URL: http://misschillpill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0