Stockholm day 1.




Ph 1: Packning. Ph 2: Grabbarna jag bilade upp till Stockholm med. Ph 3: Grekisk mat hemma hos Citty med Misse. Ph 4: Jag, hemkommen til Cittys place efter en natt i Stockholms stad.


- Dag 1 började med att jag drog från skolan kl 12.30 och packade det sista för helgen. Kl 13.00 ställde jag mig vid Högskolan in inväntade Magnus som skulle komma och hämta upp mig. Sedan började vi våran färd till storstaden.

Det blev två stopp under resan. Stopp 1: McDonald's i närheten av Linköping. Stopp 2: Linköping (Hämta upp polaren Erik W).

Sedan fortsatte resan till Stockholm. Jag blev avsläppt utanför Cittys lägenhet runt kl 19.00 och klampade upp med väskan in i lägenheten. Efter en liten stund kom Cittys kompis Misse och vi beställde grekisk mat och började förberedda oss inför kvällen.

Vi tog tunnelbanan med Cittys bror Willy till några vänner på Söder och senare på natten åkte jag till Stureplan och träffade vännen Patrik från Paradise Hotel en stund.
När jag blev alltför trött tog jag mig hem till lägenheten igen. Sedan blev man bjuden på Patriks kompis efterfest men var dock galet trött och kände att jag behövde få lite sömn inför den kommande dagen som skulle bli lång.

PEACE!




Kommentarer
Postat av: Nitiotre

Det såg trevligt ut ;)

2010-09-27 @ 17:20:41
URL: http://nitiotre.blogg.se/
Postat av: sofia

vad spännande :D

2010-09-27 @ 17:53:06
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: sandra

goodie :D :D

2010-09-27 @ 18:10:40
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0