From Harrys and the bus.


Här är vi alla goa och glada tillsammans.


Två av de mest oseriösaste jag träffat.




- Detta var då några bilder från förra helgen när vi tjejer hade ätit på Harrys och sedan tog bussen till Saras fest.

Sitter på sängkanten och lyssnar på musik. Käkat några mackor, sjungit med till låtar, dansat lite (måste ta det lugnt när jag käkar tabletter) och har haft lite tråkigt. Facebook har inte förvånat mig de två-tre senaste timmarna ett dugg.
Det jobbiga är att jag måste sitta uppe och vänta till halv tolv, för då ska jag ta min tredje dagliga tablett. Jobbigt när man måste räkna timmar och sådant.

Jag bläddrar lite i min kalender. Fram och tillbaka. Skriver in arbetsdagar och övrig planering.
Räknar även ut hur jag ska kunna tåga iväg lite oftare från Halmstad. Ser inte ljust ut. Känner att jag måste slita lite extra på jobbet. Det tar verkligen kål på mig. Inte hur många dagar, men att tiden går så galet långsamt där och att man bara sitter i ett litet bås i flera timmar.
Ett plus är att Daniella har nyligen fått jobb hos mig. Nu får man bara hoppas på att vi kommer ha några gemensamma arbetsdagar.

Nej, nu ska jag kika på några bloggar och sedan lägga mig på spikmattan tills jag ska ta nästa tablett.
PEACE!

Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS

Vad gör du? :D

2010-09-01 @ 22:35:08
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: MariaRamirez

Heey.. ja men absolut, skulle va skit nice :)

2010-09-01 @ 23:03:50
URL: http://mariaramirez.blogg.se/
Postat av: A.C

Godnatt o sov gott.. kram

2010-09-02 @ 01:14:34
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Josefine

Brukade du kolla på Mumintrollen när du var liten? :)

2010-09-02 @ 09:38:25
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0