Angående den förra fotograferingen.

Nu är det fredagsmyyys. Eller? Inget party party ikväll inte. Inte någon gång denna helg på den delen. Trycket i min medicin i mig som vanligt. Skulle inte gå till skolan idag egentligen men kände att jag var tvungen att repa med bandet i alla fall... Lite lunch med Kevin, Pau och Noemi och nu är jag hemma.

Blir att träffa någon vän nu på dagen och sedan får vi se vart kvällen tar en.
Är sjukt trött, vill vara uppe i varv!

Hittade denna bilden på någon amerikansk modeblogg. Var tvungen att spara den eftersom den påminde mig mycket om en fotografering jag gjorde i somras. Likadan miljö, lång ljusrosa klänning o.s.v
Apropå den fotograferingen... Jag ska försöka åka och hämta några bilder från den fotograferingen och en annan i Båstad någon gång i helgen. Då flyger de självklart upp på bloggen.



Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

snygg bild :)

2010-09-03 @ 13:14:07
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: MOOOLLYS

Ha en bra dag! :)

2010-09-03 @ 13:15:24
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0