Stockholm day 3 The end.


Bakis-mat hemma hos Citty på söndagen.

Söndagsmys med god mat och MTV hos fina Citty. Saknar det.

Goodiebag nr 2.

Några timmar senare satt jag på det mest röd-gula'ste tåget jag sett -Arlanda Express mot Arlanda.

En halvtimme senare var man här. Dock inte den ända bloggaren. Fanns några till som skulle avsluta sin Stockholm/Blog Awards -weekend denna kväll.

Tryckte i mig lite mat från Pizza Hut innan jag steg på planet.

Kl 22:45 landade vi i Ängelholm och där väntade en vän till familjen på mig som sedan körde mig hem till dystra Halmstad.


Kommentarer
Postat av: luffi

jupp!



händer till helgen då!?

2010-10-07 @ 20:40:22
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Isabella Luther

Svar: yes :)

2010-10-07 @ 21:19:28
URL: http://isulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0