One week old.



- Bilderna ovan är ca en vecka gamla från tacokvällen med Tilda och Noemi.

Sorry för dålig uppdatering men internet har börjat spöka nu på Halloween. Vill skriva massa men är rädd att jag inte hinner publicera det då internet kraschar igen.

Igår var jag på Halloweenfest hos Oliwer. Idag mådde jag inte lika bra. Man mår ju som man förtjänar, hehe.
Har nyss målat naglarna svarta och ska klä på mig för jag har bara sprungit runt i morgonrock och underkläder hela dagen. Sedan ska jag äta och fixa mig lite.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: livet på teneriffa

sv:yep:=)



ha snygga brudar:=)

2010-10-30 @ 19:02:09
URL: http://sweetiieme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0