Never have I ever.



- Måndag igen. Ny vecka, nya utmaningar, nya upplevelser, nya problem, nya beslut.
Började dagen med att jag hade ont i magen eftersom jag åt galet mycket kanderade jordnötter. Illa.

Har nyss haft ett möte inför ett tidningsarbete och sitter nu och väntar på att klockan ska bli ett så jag kan gå på nästa lektion. Då blir det till att skissa och leka arkitekt, haha. Sedan har jag svenskalektion och då blir det fotografering.
Hur ska jag överleva dessa 40 minuterna utan Spotify? Jag försöker få igång det på alla möjliga sätt men det funkar verkligen inte. Panik!
PEACE!

Kommentarer
Postat av: A.C

ha en bra måndag^^

2010-10-18 @ 12:36:37
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: R

Usch, jobbigt att Spotify inte fungerar! Jag är helt beroende av musik, det är superjobbigt utan det. Hoppas att du har fått igång det nu, vad är det som inte fungerar?



Kram

2010-10-18 @ 14:48:33
URL: http://thenightslight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0