Friskare toppar.



- För några dagar sedan friskade jag upp mina toppar genom att klippa ca 3cm hos vännen Linus. Som ni ser är det knappt någon skillnad men jag känner verkligen skillnaden. Mitt hår känns friskare och jag har lovat mig själv att gå och klippa topparna oftare så att håret inte blir så slitet.

Sitter på soffan meden mammas mysiga tröja och en filt och önskar att jag just vid detta tillfälle var kille och slapp tjejproblem. Stackars min mage... Känner att det inte blir någon matte i skolan så efter att jag tittat färdigt på ett avsnitt av Gossip Girl så ska jag dra fram matteboken och räkna lite i den.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fint! :)

2010-10-12 @ 10:26:00
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Postat av: R

Det är jättebra att du klipper topparna, det brukade jag också göra ofta när jag hade långt hår och visst kändes det efteråt, trots att det inte direkt syntes. Du har jättevackert hår :).



Sv: Yes, jag gillar att skriva långa inlägg, men jag känner folk som skriver mycket längre ;). Det gäller att försöka fånga läsarna med något, jag hoppas att jag fångar en del i alla fall.

Kram

2010-10-12 @ 10:54:52
URL: http://thenightslight.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vilken hårfärg är snyggast enligt dig? :)

2010-10-13 @ 13:26:18
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0