En aning gladare.



- Mätt och belåten. Har nyss käkat mat och snackat med Sebbe om min kommande vecka i Stockholm/Enköping. Under vecka 44 kommer jag hänga i huvudstaden och runt om. Passar på att komma bort härifrån Halmstad så mycket som möjligt och träffa vänner runtom i Sverige då jag har ledigt. Dock blir v. 44 den sista gången jag besöker Stockholm detta åter. Men det börjar ju ändå närma sig mot slutet så jag har ingen fruktansvärd ångest som jag har när jag räknar ner tiden till annat.

Nej nu ska jag gå in på sj.se och leta upp några tågbiljetter så jag blir en aning gladare än vad jag är på bilden ovan, haha. Sedan hoppar jag in i duschen och efter det återstår det en mysig kväll med spännande serier på kanal 5.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: LIENE

Jag ska också till Stockholm v.44:D längtar!!

2010-10-18 @ 20:37:15
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

varsågod!

2010-10-18 @ 21:27:00
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0