Cheap Monday våren '11.


Boy

Unisex

Girl


Galet snygga kommer komma in Våren '11. Jag längtar redan. Allt detta från Cheap Monday.


- Försöker vakna upp med lite rockmusik men det ända min kropp säger är ''STANNA HEMMA''.
Är inte ett dugg sugen på att sitta några timmar på det segaste jobbet ever idag. Vill inte, vill inte! Men fan, man måste ju kunna spara upp till min sommardröm. Hoppas fan att jag kommer få ihop det.
Om jag ska vara lite realistisk så vet jag att jag inte kommer få ihop 15 000kr helt själv från ett av Halmstads sämst betalda jobb...
Help me somebody.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: NEHA

Varsågod. :)

snyggt linne asså!

2010-10-24 @ 12:16:14
URL: http://lecho.blogg.se/
Postat av: NEHA

Hhaha okej, najs! :D

2010-10-24 @ 12:30:12
URL: http://lecho.blogg.se/
Postat av: M AISAH

sv ; vad gör du idag ?

2010-10-24 @ 12:37:14
URL: http://maisahjuevesanos.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan ju börja med att dra ner på alla utgifter, så som fika osv. det blir mycket i längden, och sen bara köpa det du verkligen behöver. alltså kläder, behöver man verkligen allt man köper eller vill man ha det för det är snyggt. nya kläder eller 15000 till somamren, det är väl man måste göra :)

2010-10-24 @ 14:18:50

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0