Telling you about last night.


Photo: Fotograf Stina J.


God morgon eller god dag. Idag vaknade jag av att Noemi log jämte mig och snackade i telefon. Efter en stund smög sig huvudvärken sakta in i tinningen och nu har jag fett ont i huvudet.

Gårdagen kortfattat: Amanda kom till mig kl 21 och jag fixade mig snabbt och sedan sprang vi in till stan. Sjukt jobbigt och kallt var det. Hann med bussen i sista sekund. Vi åkte upp till Frösakull där en kompis hade fest och träffade en del barndomsvänner och nytt folk.
Något som var synd var att musiken spelades från en iPod. Så det gick ju inte ändra till någon annan låt än de som fanns där. Folk stoppade musiken med jämna mellanrum vilket gjorde att stämningen sjönk lite efter slutet på låtarna. Men sen var det igång igen.

Runt kl 01 var jag inne i stan och träffade Noemi och några andra. Det var äckligt kallt så vi drog hem till mig runt 02:30. Snackade och frös till sömns.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Rinki

Väldigt vackra bilder :). D

2010-11-28 @ 19:42:11
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: Isabella Luther

Fina bilder

2010-11-28 @ 20:07:44
URL: http://isulu.blogg.se/
Postat av: LIVET PÅ TENERIFFA

underbart bild!

2010-11-28 @ 21:44:21
URL: http://sweetiieme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0