Stockholm, this and that.



- Tja Stockhooolm!
Åkte hem till Ph Patrik och käkade och sov där. Imorse vakande jag runt 11.00 och drog till T-Centralen en timme senare. ´Gick runt och letade efter lediga förvaringsskåp till min väska i ca en timme och sedan kom Petra (en kompis från Halmstad) och mötte upp mig. Vi drog till Slussen och sprang runt i affärer . Jag käkade en mycket god kyckligsallad på Tully's Coffee. Där satt vi i över en timme och snackade om allt mellan himmel och jord. Sedan fortsatte vi kika runt i affärer och tog därefter tunnelbanan till Centralen. Den blev en latte på ett café på Drottninggatan och på kvällen drog jag hem till den grymma flairtendern Valle och drack vin fotograferade. Nu inväntar jag Petra sedan får vi se vad Stockholm har att erbjuda.

En till grej. Det är en aning tragiskt att så fort man skriver på bloggen att man ska träffa någon känd typ så kommer det upp på skvallerbloggar. Dock är det lite kul att skratta åt det då folk kommenterar saker de inte vet sanningen om och ni ger mig allt mer besökare. Tack!

Kommentarer
Postat av: LIENE

haha det är löjligt med skvallerbloggar:P fast lite bättre än tidningar iaf.

2010-11-06 @ 08:04:28
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns det en skvallerblogg i hstd ? :p

2010-11-06 @ 10:41:26
Postat av: jo

Vilka skvallerbloggar står det på ?

2010-11-06 @ 11:07:22

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0