Inre blödning.



- Hej hej alla. Varför känns det som om jag alltid har otur med mina händer och fötter?
För snart ett år sedan fick jag min första inre blödning i handen under ett boxningspass. Efter det jag jag (thai)boxats lite då och då. Vad händer dårå? Jo, jag får en inre blödning varje gång. Under denna hösten har jag fått sammanlagt två i höger, en i vänster och en i höger fot. Det jobbiga är att jag inte kan träna fullt ut under dansträningen eftersom det tar minst en vecka innan jag känner att det känns helt bra igen.

Bilden ovan: så såg det ut under och efter det ut under och efter det senaste passet. Bytta dock till en annan linda hos sjuksystern. Jobbigt...

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Anna

Aj då, hoppas det blir bättre!

2010-11-01 @ 12:52:53
URL: http://annaanstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0