Dagens sammanfattning Sthlm-Gbg-Hstd.



- Back home in Halmstad.
Jahaop... Nu är man hemma. Man samma gamla myskläder, samma säng, samma polsk mat, samma favoritfrukt, samma rutiner. Back to the reallity.

Har haft näsblod vilket betyder att ajg kommer bli dålig och förkyld snart. Börjar på ont i huvudet och har ont i både rygg och benen.
Efter att jag lämnat Cittys lägenhet tog jag mig fram till Centralem och Drottninggatat där jag sprang runt och letade efter de sista sakerna och mat till resan.

På tåget till Göteborg läste jag tidningar, käkade och drack en hel del varm choklad, mums! PH Patrik ringde mig även och underhöll mig en stund.
När jag fick slut på ideér under resan och inte orkade rulla tummarna mer ringde jag till min kära trio.

När jag var framme i Göteborg ringde Valle och vi snackade lite om den kommande sommaren. Hoppas hoppas hoppas (?). Sedan kom tåget och jag åkte hem till Halmstad.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha aa du ska jobba på Rhodos eller? ses där

2010-11-08 @ 07:43:03
Postat av: amanda, also known as blondina

svar:

haha yes! ;D

2010-11-08 @ 08:06:55
URL: http://nattstad.se/blondina_
Postat av: Citty O.

jag har inte varit hemma än, men ser fram emot att se vad det är ;D så du vet.

2010-11-08 @ 10:44:07
URL: http://www.finest.se/Citty
Postat av: Honi

Tycker det är rätt skönt att komma hem när man varit borta, det håller bara i sig några dagar dock. Sen vill jag iväg igen :p

2010-11-08 @ 12:29:21
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0